فروش انواع نخ نسوز :

نخ نسوز فایبرگلاس

نخ نسوز فایبرگلاس (Fiberglass Yarn) با فرایند از مرغوب ترین الیاف شیشه (Texturizing) در فشار بالا ساخت می شود .

نخ نسوز فایبرگلاس از مهمترین نخ و طناب های نسوز صنعتی است و به نام های طناب نسوز فایبرگلاس یا طناب و نخ نسوز الیاف شیشه نیز نامیده می شود.

نخ گرافیت

نخ گرافیت از گرافیت خالص قابل انعطاف و منبسط شده ساخته شده است و با استفاده از الیاف پنبه , الیاف شیشه , سیم فولاد ضد زنگ , سیم مسی , فیبر کربن ، تفلون  و… تقویت شده است.

نخ نسوز آزبست 

نخ نسوز آزبست یکی از مهمترین محصولات ، منسوجات نسوز است . این محصول را با نام نخ کانال کولر نیز می شناسند .
نخ نسوز سرامیکی 

نخ نسوز سرامیکی یا طناب سرامیکی (Ceramic Yarn) نسوز یا طناب نسوز  از الیاف نسوز آلومینو سیلیکات با کیفیت بالا تهیه می شود و برای افزایش مقاومت کششی و انعطاف پذیری بیشتر در آن از فیبر نسوز نیز استفاده می شود.

نخ نسوز الیاف شیشه ای

نخ الیاف شیشه ای (Glass Fiber Yarn) از الیاف اسفنجی بسیار سبک تشکیل می گردد و متریال استفاده شده در آن ۲۰% سبکتر از فایبرگلاس بوده و قابلیت انعطاف پذیری بیشتری نسبت به فایبرگلاس دارد و در آب بندی با فشار پایین مورد استفاده قرار می گیرد. 


نخ کولار یا ضد سایش 

کولار برای اولین بار توسط بانوی شیمیدان خانم استفانی کولک در آزمایشگاه دوپانت در سال ۱۹۳۰ توسعه یافت. کولار برای اولین بار در سال ۱۹۷۰ به عنوان جایگزین سیم های فولادی در لاستیک ماشین های مسابقه ای به کار رفت.

نخ تفلون

نخ تفلون یا پکینگ تفلون خالص یا نخ تفلون خالص از نخ ptfe خالص تشکیل شده و کاربرد بسیار عمده ای در انواع آب بندها دارد مخصوصا در آب بند استاتیک البته در آب بند های داینامیک مثل روتاری ها هم کاربرد دارد .